Tradiční projekt druhých ročníků se v letošním roce podařilo dokončit v rámci publicistiky studentům 2.C a sexty. V každé třídě pracovalo celkem šest týmů, kdy si jejich členové zodpovědně rozdělili své role, aby dva měsíce usilovné práce zakončili výtiskem svého originálu. Společným tématem jednotlivých novin byla tentokrát historie a zpracování různých publicistických žánrů (zpráva, oznámení, analytický článek, reportáž, recenze, fejeton, interview…) do některé z vybraných historických epoch.
Studenti se tak proměnili na šéfredaktory, grafiky, editory, korektory či dílčí redaktory a mnozí z nich ukázali, že v nich opravdu dřímá potenciál novinářů. Věřme tedy, že jim nadšení vydrží i do budoucích let. (pozn. Všechny noviny prošly úpravou korektora, ne všechny se však do uzávěrky tohoto článku podařilo zaslat zpět již s opravenými chybami.)
Pozn. red.: Pro zobrazení jednotlivých novin klikněte na náhled.