Výuku anglického jazyka lze pojmout i netradičními způsoby. Na malou chvíli upustit od učebnice, lekcí a testů prospěje nejednomu studentovi. Zahrát si o hodině na Sherlocka či snad jeho pomocníka a věrného přítele doktora Watsona? Přesně to si vyzkoušeli někteří studenti 3.B pod vedením Mgr. Mileny Hrabíkové.
V posledním týdnu se věnovali Arthuru Conanu Doyleovi, slavnému britskému spisovateli. Konkrétně se zaměřili na jeden z jeho příběhů Sherlocka Holmese. Nejprve byli uvedeni do děje poslechem začátku příběhu a vypracováváním pracovního listu. Následovala i část praktická. Studenti se rozdělili do skupinek po čtyřech a seznámili s textem, na jehož základě si vytvořili scénář a posléze i zahráli krátkou divadelní scénku. Někteří se toho chopili opravdu svědomitě a perfektně se svoji roli naučili, nebo se dokonce pokusili obléknout jako postavy, které ztvárňovali.
Teď už jim zbývá jen odhalit, kdo se v příběhu skrývá za všemi těmi podivnými skutečnostmi.